عشق سوخته

عشق سوخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

آيکـُن هاي ِ دختره


حقیقت زندگی من

نمي دانم كه كجاي بازي ما اشتباه بود

كه ديگر تو هم بازي من نيستي ومن

هنوزم گرگم به هواي تو...



نظرات شما عزیزان:

دهکده غمها
ساعت11:13---30 آبان 1390
راستی من با اجازت لینکت کردم

دهکده غمها
ساعت11:01---30 آبان 1390
سلام داداشی

چه عکسای خوشگلی چقدر متنت قشنگه

گلم آپ میکنی یه صدایی ، لنگه کفشی

چیزی پرت کن بیاییم دیگه

خیلی خیلی خیلی قشنگ بود .

عزیز من آپم هر وقت که فرصت کردی یه سر بزن خوشحال میشم


مرضیه وارد می شود
ساعت23:39---29 آبان 1390
سلام داش کامران داش کامی آقا کامران برادر پسر پدر خواهر دایی عمو.....
چی صدات کنیم داداش????
چه عکسهای خشجل مشجلی گذاشتی تو وبت نه خوشمان آمد
مرسی که پیش ما اومدی ..... خیلی گلییییی.
راستیییی
تبادل لینک
اگه می خوای تبادل لینک کنی تو وبمم گفتم باید با مرام باشی
و واسه آپات خبرم کنی...منم که خبرت کردم بیای
اگه موافق بودی خبرم کن.
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: کامران تاريخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

کاش قلبم درد پنهانی نداشت...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lovemy290.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com